Subject: RE: Harjumaa Anija vald Voose küla passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, VT2078
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 15:53:33 +0200

Tere

Saadan korrigeeritud projekti materjali uuesti ülevaatamiseks ja
kooskõlastamiseks.

1) Lisasin kaevekontuurid riigitee maaüksusele ja tingmärke on täiendatud.

2) Lisatud ristumise juurde viit paigaldada sidetrass min 1,5m sügavusele

3) Riigiteel ja äärde lisatud info, mis mikrotoru pinnasesse
paigaldatakse. Paigaldatakse kas Höhle või Hexatronicu mikrotoru ( valik
tehakse vastavalt hinnapakkumisele ja saadavusele). Täiendasin
asendiplaani joonist ja seletuskirja ning lisasin kaasa serdid.

4) Mõiste parandatud asendiplaanil ja seletuskirjas

Heade soovidega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 11. märts 2024 11:33
To: [email-masked]
Subject: Harjumaa Anija vald Voose küla passiivse elektroonilise side
juurdepääsuvõrgu rajamine, VT2078

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume asendiplaanil kajastada avatud kaeve kontuurid vähemalt
riigitee maaüksuse ulatuses. Avatud kaeve kontuuri info kajastada ka
tingmärkides.

*	Palume asendiplaanil kajastada riigiteega ristumiste juurde (nn
noolega viit) minimaalne rajamise sügavus 1,5m.

*	Palume selgitada ning kajastada täpsemalt seletuskirjas ning
asendiplaanil, millest koosneb sidetrass (multitoru tüüp, andmed).
*	Lisaks palume selgitada ning üheselt kajastada
asendiplaanil/seletuskirjas, kas sidetrass rajatakse teemaal
kaitsetorusse. Juhul kui rajatakse siis kajastada asendiplaanil teemaa
ulatuses noolega viit kaitsetoru tugevuse kohta. Juhul kui projektiga
nähakse ette, et kasutatakse kindlat toodet, siis palume kajastada vastava
toote andmed ja nimetused asendiplaanil ja seletuskirjas. Esitada ka
vastava toote kohta lisaanded (tugevuse ja vastavuse kohta). Juhul kui
soovitakse projektiga lubada ka kasutada teisi lahendusi, siis kajastada
vastavad miinimum nõuded (vastavuses Transpordiameti nõuetele)
asendiplaanil ja seletuskirjas üheselt.
*	Kaitsetoru rõngasjäikuse mõiste asendada survetugevusega
asendiplaanil ja seletuskirjas.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>